BUSINESS.fi-yritysprofiili
Selko Insights Oy
- Y-tunnus
- 3406526-7
- Sijainti
- ESPOO
- Toimiala
- All other miscellaneous professional, scientific and technical activities n.e.c.
Company Social Center
Kokemukset, arvostelut ja kysymykset
Lue kokemuksia ja kysy yrityksestä Selko Insights Oy. Yrityksen vahvistettu omistaja voi vastata keskusteluihin ja arvosteluihin.
Seuraa yritystä
Ladataan seurannan tilaa…
Kysy tai ota yhteyttä
Kirjaudu sisään vahvistetulla sähköpostilla julkaistaksesi.Asioi yrityksen kanssa
Kysy yrityksen Selko Insights Oy palveluista, jätä arvostelu tai lähetä pyyntö, kun yhteydenotto on käytettävissä.
Yhteydenotto ei ole käytettävissä, koska yrityksen sähköpostia ei ole vahvistettu BUSINESS.fi:ssä.
Julkisia arvosteluja tai kysymyksiä ei ole vielä. Voit aloittaa yllä olevista toiminnoista.
Arvostelut ja kysymykset ovat julkisia. Älä lisää viestiin arkaluonteisia henkilötietoja. Sähköpostit, puhelinnumerot ja linkit peitetään julkisista viesteistä. Yhteydenotto- ja tarjouspyynnöt välitetään yritykselle vain, jos BUSINESS.fi:ssä on yritykselle tallennettu yhteyssähköposti.