BUSINESS.fi-yritysprofiili

Selko Solutions Oy

Y-tunnus
3617043-1
Sijainti
ORIMATTILA
Toimiala
Computer programming activities
Company Social Center

Kokemukset, arvostelut ja kysymykset

Lue kokemuksia ja kysy yrityksestä Selko Solutions Oy. Yrityksen vahvistettu omistaja voi vastata keskusteluihin ja arvosteluihin.

Seuraa yritystä

Ladataan seurannan tilaa…

Kysy tai ota yhteyttä

Asioi yrityksen kanssa

Kirjaudu sisään vahvistetulla sähköpostilla julkaistaksesi.

Kysy yrityksen Selko Solutions Oy palveluista, jätä arvostelu tai lähetä pyyntö, kun yhteydenotto on käytettävissä.

Kirjaudu sisään

Yhteydenotto ei ole käytettävissä, koska yrityksen sähköpostia ei ole vahvistettu BUSINESS.fi:ssä.

Arvostelut★★★☆☆ 3,0 / 5 · lähtöarvio0 oikeaa arvostelua · Lähtöarvio ei ole asiakasarvostelu eikä kasvata arvostelujen määrää.Lue arvostelut
Kysymykset0 julkista ketjuaKysymykset, vastaukset ja yrityksen kommentit.Avaa kysymykset

Julkisia arvosteluja tai kysymyksiä ei ole vielä. Voit aloittaa yllä olevista toiminnoista.

Arvostelut ja kysymykset ovat julkisia. Älä lisää viestiin arkaluonteisia henkilötietoja. Sähköpostit, puhelinnumerot ja linkit peitetään julkisista viesteistä. Yhteydenotto- ja tarjouspyynnöt välitetään yritykselle vain, jos BUSINESS.fi:ssä on yritykselle tallennettu yhteyssähköposti.