Selko Turvapalvelut Oy
Selko Turvapalvelut Oy:n kotipaikka on Helsinki. Yritysmuoto on osakeyhtiö. Yritys on perustettu 2009-09-03. Toimiala on etsiväpalvelut ja yksityiset turvallisuuspalvelut.
Tietoa yrityksestä Selko Turvapalvelut Oy
Yrityksen taloudellinen tilanne ja tunnusluvut.
Selko Turvapalvelut Oy:n sijaintipaikkakunta on Helsinki. Yritysmuoto on osakeyhtiö. Yritys on perustettu 2009-09-03. Toimiala on etsiväpalvelut ja yksityiset turvallisuuspalvelut.
Rekisteritila ja tunnisteet
Vahvistetut rekisteritiedot ja tunnisteet viimeisimmästä talletetusta YTJ-tilannekuvasta.
Luottoluokitus
Avoimeen dataan perustuva yrityksen vakaus- ja riskiarvio.
BUSINESS.fi Luottoluokitus
Avoimeen dataan perustuva profiilikohtainen riskisignaali
Luokitus perustuu rekisteri-, toimiala- ja alueellisiin tietoihin, koska avointa digitaalista tilinpäätösdataa ei ole saatavilla.
Riskikonteksti
Kun avointa digitaalista tilinpäätösdataa ei ole saatavilla, BUSINESS.fi näyttää rekisteri-, toimiala- ja aluekontekstia.
Toimialan tilastollinen konteksti on koholla.
Yrityksellä on noin 16 vuotta rekisterijatkuvuutta.
Rekisterihistoria, tilinpäätösten tuoreus ja voimassa olevat rekisterimerkinnät ovat vielä rajallisia tai vaihtelevia.
Rekisteriaikajana
Yrityksen kaupparekisteri-ilmoitukset aikajanalla.
Profiilin lähde ja omistajuus
Yritys ei ole vielä lunastanut profiilia
Selko Turvapalvelut Oy -profiili näyttää julkiset perustiedot. Yrityksen edustaja voi lunastaa profiilin, päivittää julkisia tietoja ja ottaa omistajan työkalut käyttöön.