Selko Turvapalvelut Oy
- Y-tunnus
- 2283335-3
- Sijainti
- HELSINKI
- Toimiala
- Investigation and private security activities
Kokemukset, arvostelut ja kysymykset
Lue kokemuksia ja kysy yrityksestä Selko Turvapalvelut Oy. Yrityksen vahvistettu omistaja voi vastata keskusteluihin ja arvosteluihin.
Seuraa yritystä
Ladataan seurannan tilaa…
Asioi yrityksen kanssa
Kysy yrityksen Selko Turvapalvelut Oy palveluista, jätä arvostelu tai lähetä pyyntö, kun yhteydenotto on käytettävissä.
Yhteydenotto ei ole käytettävissä, koska yrityksen sähköpostia ei ole vahvistettu BUSINESS.fi:ssä.
Julkisia arvosteluja tai kysymyksiä ei ole vielä. Voit aloittaa yllä olevista toiminnoista.
Arvostelut ja kysymykset ovat julkisia. Älä lisää viestiin arkaluonteisia henkilötietoja. Sähköpostit, puhelinnumerot ja linkit peitetään julkisista viesteistä. Yhteydenotto- ja tarjouspyynnöt välitetään yritykselle vain, jos BUSINESS.fi:ssä on yritykselle tallennettu yhteyssähköposti.